دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تجهیز امدادگران به امکانات پیشرفته خدمات‌رسانی از ورود پهپادهای امداد و نجات در مأموریت‌های جمعیت هلال احمر به ویژه عملیات امدادی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم ، بابک محمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با نجات‌گران و امدادگران استان بوشهر از حضور 100 درصدی و موثر نجاتگران توانا در عملیات‌ها خبر داد و اظهار داشت: زیرساخت راه‌اندازی پایگاه‌های واکنش سریع و نیروهای ویژه توانا در استان‌ها ایجاد و بخشنامه آن ابلاغ شده و استان‌هایی که محیط استقرار با همه امکانات فراهم کنند تیم‌های توانا در شیفت‌های متعدد آغاز به فعالیت می‌کنند.

وی با بیان مشکلات امداد و نجات ساحلی و پایگاه‌های ثابت امداد دریایی، افزود: پایگاه‌های دریایی و امداد ساحلی نیاز به شیوه‌نامه و بررسی مجدد دارد.

pahpad

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته باید شیوه‌نامه و برنامه‌ریزی جدیدی با نگاه به کلیات خدمات و همچنین رفع موانع موجود، ایجاد شود و این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

محمودی از ورود پهپادهای امداد و نجات در مأموریت‌های جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: گام بلند در عرصه امدادرسانی با به‌کارگیری پهپاد‌های امداد و نجات انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در ادامه افزایش توانمندی عملیاتی سازمان امداد و نجات تیم‌های پهپادی با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته و به‌روزرسانی وسائل امدادی در حوادث مورد استفاده قرار می‌گیرند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group