دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

به همت کانون خدمت رضوی شهر عالیشهر و حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مد ظله العالی) به مناسبت دهه امامت و ولایت موکبی در عالیشهر برپا شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، حیدری مسئول کانون های خدمت رضوی عالیشهر گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و مخصوصا عید غدیر خم عید و بیعت با ولایت، با همکاری حوزه مقاومت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ایستگاهی صلوتی در عالیشهر برپا شده است که با حضور خادمیاران و بسیجیان، خدماتی از جمله پذیرایی، توزیع بسته های فرهنگی به شهروندان عالیشهر به مدت سه شب ارائه می شود.

حیدری در ادامه افزود: به مناسبت عید غدیر برنامه های متنوعی در فضای مجازی برگزار می شود که از آن جمله می توان به پویش «هم نامان صاحب غدیر» و «مسابقه کتابخوانی علوی» اشاره کرد.

salavati alishahr


وی افزود: در برنامه هم نامان صاحب غدیر به قید قرعه به کسانی که دارای نام علی، محمدعلی و... باشند جوایزی اهدا می شود و در مسابقه کتابخوانی علوی نیز که ویژه سن های ۱۳ سال و بیشتر است با عنوان امامت از کتاب انسان ۲۵۰ ساله به عنوان منبع در حال برگزاری است.

حیدری بیان داشت: امام رضا(ع) درباره فضیلت روز غدیر می فرمایند هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد به همین دلیل در روز عید غدیر خم، غذا بین نیازمندان پخش خواهد شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group