سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: در سطح کشور متوسط خاموشی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک است در این راستا جریان خاموشی در استان بوشهر روند کاهشی داشته است و این عدد در پایان سال گذشته حدود ۱۷۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک رسید.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مساله برق در استان بوشهر، امری حیاتی است، اظهار داشت: به برکت این نظام، امروز شرایط برق ما قابل مقایسه با گذشته نیست و پیشرفت چشمگیری داشته است به‌طوری که حتی روستاهای دور دست هم از نعمت برق برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نرخ خاموشی استان بوشهر در پایان سال گذشته یک سوم متوسط کشور بود، افزود: در سطح کشور متوسط خاموشی ۶۰۰ تا ۷۰۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک است در این راستا جریان خاموشی در استان بوشهر روند کاهشی داشته است و این عدد در پایان سال گذشته حدود ۱۷۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک رسید است.

bargh paye

این مقام مسؤول ادامه داد: همانطور که در سال گذشته، نرخ خاموشی بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش پیدا کرد، امسال نیز با هدف‌گذاری انجام شده در تلاشیم تا بازهم کاهش 15 درصدی را تجربه کنیم.

حشمتی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در راستای افزایش کیفیت برق‌رسانی است، بیان داشت: امسال هم در تلاشیم تا با همکاری مردم تابستانی بدون خاموشی را همچون سال قبل داشته باشیم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group