شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

روحانی کاروان خادمان رضوی در دیدار با خانواده های جوان هشت، شش و پنج فرزندی در دشتستان، فرزندآوری را مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور بیان کرد.

به گزارش دیارجنوب، در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری خدام رضوی با خانواده های هشت، شش و پنج فرزندی در دشتستان دیدار نمودند.
حجت الاسلام سیدعبدالکریم فاطمی از خادمین کاروان زیر سایه خورشید با تبریک به خانواده شیخی، بنافی و اسماعیل پور گفت: فرزندآوری و جوانی جمعیت مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور است و برای تحقق آن همه افراد باید وظایف خود را در جامعه انجام دهند.
ایشان با بیان اینکه حرکت کاروان زیرسایه خورشید بزرگترین حرکت فرهنگی کشور از نظر گسترش و تنوع در عملکرد فرهنگی است افزود: در سالی که بر اساس ضرورت ها، نیازها و دغدغه هابی که درجامعه وجود دارد کاروان اهدافی را دنبال می کند که یکی از آن بحث کاهش جمعیت است که زنگ خطر آن به صدا درآمده است.

khanevade farzand khadem

حجت الاسلام فاطمی به اهمیت موضوع به خصوص از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: موضوع افزایش جمعیت از چنان اهمیتی در جامعه اسلامی برخوردار است که باید همه افراد و مسئولان همکاری کنند.
دراین دیدار مداح کاروان زیر سایه خورشید با ذکر جانم رضا، دل ها را روانه صحن وسرای امام رضا (ع) کرد و در پایان، خدام حرم مطهر رضوی با اهدای بسته های متبرک رضوی از این خانواده ها تقدیر کردند.
براساس این گزارش خانواده ۸ فرزندی اهل برازجان و خانواده ۶ فرزندی اهل روستای قلعه سفید و خانواده ۵ فرزندی که دارای چهار قلو است اهل شهر وحدتیه شهرستان دشتستان می باشند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group