سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف گفت: مردم بندر شیرینو چشم انتظار تحقق وعده مسئولان در خصوص بازگشت پانسیون پزشک (طبقه سوم) به مرکز جامع سلامت هستند.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم بهمنی روز یکشنبه در نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در خصوص بازگشت پانسیون پزشک (طبقه سوم) به مرکز جامع سلامت شیرینو اظهار کرد: روند تکمیل مرکز جامع خدمات سلامت بندر شیرینو طولانی شده و مردم همچنان چشم‌انتظار تحقق وعده‌های مسئولان در مورد این پروژه هستند تا بتوانند از امکانات و خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: در حالت عادی پزشکان در منطقه صنعتی بخاطر آلودگی هوا و نبود خدمات رفاهی نمی مانند، حال فکر کنید این مرکز پانسیون هم نداشته باشد، مردم باید چه دردسرهای بکشند.

jalase shirinoo
بهمنی، احداث پانسیون‌های پزشکان را گامی مهم در جهت ایجاد زمینه ماندگاری پزشکان دانست و گفت: مردم محیط پیرامونی صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی باید از منافع و مزایای استقرار این صنایع و تاسیسات منتفع شوند.
وی ابراز داشت: متاسفانه تا کنون برای این بندر اینگونه نبوده، و امید داریم با پیگیری های مسئولین استان و شهرستان ارتباط صنعت و جامعه محلی شکل بگیرد این ارتباط می تواند نتیجه ی مطلوبی برای جامعه محلی به همراه داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی بخش سیراف یادآور شد: برای بازگشت طبقه سوم ( پانسیون پزشک) تا کنون ما قول از مسئولین محترم دولت سیزدهم از جمله معاون عمرانی استاندار، فرماندار محترم شهرستان کنگان، معاون و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گرفته ایم.
بندر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر با جمعیتی بیش از ۱۷ هزار نفر به عنوان بزرگترین روستای جنوب کشور شناخته می‌شود که نیاز است توجه ویژه‌ای به این بندر صورت گیرد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group