يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ غلامرضا بناری روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم اظهار داشت: معلم دارای جایگاهی وزین و ارزشمند است که قلم و زبان از وصف آن عاجز هستند.
وی، معلم و دانش آموز را دو رکن اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: بیش از ۴ هزار معلم فرهنگی و ۳۶ هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب شده است.
سرهنگ بناری با بیان اینکه معلمان وظیفه سنگینی در برابر فرهنگ و قشر جوان کشور برعهده دارند، افزود: معلمان دارای جایگاه رفیعی هستند که باید قدر آن را دانسته و به وظایف خود بدرستی عمل کنند.

neshast kh sepah 1
فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتان خاطرنشان کرد: معلمان ما بر اساس آموزه های دینی و اخلاقی نقشی سازنده در تقویت کودکان و جوانان دارند.
وی ابراز داشت: معلم خوب فردی است که با امر پرورش توجهی ویژه داشته و پرورش را بر امر آموزش مقدم بدارد.
بناری به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص پرورش جوانان طراز انقلاب اشاره کرد گفت: این کار تنها با حضور معلمان طراز انقلاب اسلامی محقق می شود که خوشبختانه تعداد آنها کم نیست.
وی از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه ها توسط حوزه های اقشاری، محلات، کانون های تخصصی و در سطح ناحیه سپاه اجرا می شوند.
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان برنامه های شاخص هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم را برشمرد و عنوان کرد: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه در ۸ اردیبهشت ماه، ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان در جایگاه نماز جمعه، حضور سازمان یافته بسیجیان و مربیان عقیدتی سیاسی، فرهنگیان و پاسداران در نماز جمعه هشتم اردیبهشت ماه، مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در کانون امام خمینی به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تمامی رده ها و دیدار کارکنان سپاه با ائمه جمعه در مرکز شهرستان و بخش های تابعه از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

neshast kh sepah 1
وی به برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری در طی هفته عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: برگزاری زیارت عاشورا و عطرافشانی قبور شهدای گمنام در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، برگزاری رزمایش ثامن با موضوع معرفی آثار شهید مطهری، انعکاس خبری و فرهنگی در سطح سپاه و بسیج، دیدار از خانواده های شهدای فرهنگی و پیشکسوت، برگزاری نشستهای بصیرتی و جهاد تبیین و برگزاری برنامه های مختلف در مدارس سطح شهرستان از دیگر برنامه های شاخص این هفته هستند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group