يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

با تمهیدات مدیریتی شهردار پرتلاش وحدتیه، سیما و منظر شهری بهبود یافته و همه این عوامل در کنار هم موجب شده تا دروازه ورودی استان، سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه میزبان جمع کثیری از مسافرین نوروزی باشد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در بامداد جمعه ۴ فروردین ماه و بازدید صورت گرفته از محل پارک بزرگ گردشگری بهاران در ورودی شهر وحدتیه همچنین پارک پارسه مشاهده شد که دروازه ورودی استان، سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه میزبان و محل اسکان جمع کثیری از مسافرین و گردشگران نوروزی است.
این مهم و اتفاق ارزشمند حاصل لطف خداوند و تمهیدات عالی مدیریتی مهندس ارشدی شهردار پرتلاش وحدتیه، فراهم شدن امکانات، نصب تجهیزات لازم، بهبود سیما و منظر شهری همچنین تلاش و کوشش مدیران و کارکنان خدوم شهرداری در خدمات رسانی شبانه روزی به مهمانان و مسافرین گرامی است.

vahdatiye noroz 1
شهر وحدتیه دارای پتانسیل، ظرفیتها، قابلیتها و توانمندیهای فراوانی در حوزه گردشگری و توریسم، طبیعت گردی و گردشگری نخلستان است، این شهرکه سومین شهر پرجمعیت شهرستان دشتستان و تنها شهر نفت خیز این شهرستان قلمداد می‌شود در دامنه سرسبز و بسیار زیبای کوههای نرگسی، محصور بین دو رودخانه شاپور و دالکی، نخلستانهای زیبا و طبیعت سرسبز و.... و یکی از دروازه های ورودی استان بوشهر قرار گرفته و کوتاه ترین مسیر دسترسی و اتصال استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان خصوصا دسترسی به شهر گناوه از این شهر می‌گذرد و همه این عوامل در کنار هم و مهمان نوازی و لطف و محبت شهروندان، موجب گسیل مسافرین و گردشگران و محل مناسبی براي اسکان جمع کثیری از مهمانان نوروزی شده است.
قدردان زحمات و تلاشهای شبانه روزی، بی منت، صادقانه و ارزشمند تمامی دست اندرکاران و مجموعه مدیریت شهری هستیم.

vahdatiye noroz 1vahdatiye noroz 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group