يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: با پیگیری‌های این سازمان و صدور حکم قضایی، رستورانی که با تخلف اقدام به تخلیه زباله در ساحل بوشهر کرده بود، پلمپ شد.

به گزارش دیارجنوب، فرشید کارمزد صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و ورود مسافران نوروزی، به دلیل تخلف در دفع زباله‌های یک رستوران و به منظور حفاظت از محیط زیست دریایی، برای یک رستوران آلوده‌کننده ساحل در بوشهر حکم پلمپ صادر شد.
وی افزود: حفظ محیط زیست دریایی و تمیز نگهداشتن ساحل بوشهر در ایام نوروز، خط قرمز مدیریت شهری در بوشهر بوده و در این حوزه با متخلفان به‌سرعت و به طور جدی برخورد خواهد شد.

polomp
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: در همین زمینه با توجه به تخلیه زباله در نوار ساحلی در اسرع وقت پیگیری برای شناسایی متخلف انجام و مشخص شد رستورانی ساحلی اقدام به تخلیه زباله در محدوده ساحل کرده است.
مدیرعامل پسماند شهرداری بوشهر یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره حقوقی شهرداری، دادستان مرکز استان با نگاه ویژه و اولویت به موضوع رای به پلمب رستوران متخلف ورود کرد.
وی عنوان کرد: بوشهر همواره به عنوان شهری پاک و تمیز میزبان مهمانان نوروزی خود بوده و در این زمینه برای امسال نیز تدابیر ویژه‌ای پیش‌بینی شده است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group