جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، طرح ترخیص فوق‌العاده موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در این استان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ "جابر پاپری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با تسهیلات ویژه به پاس نکوداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از هشتم بهمن ماه به مدت ۲ هفته در این استان ادامه دارد.
وی افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، جلوگیری از رسوب اموال مردم و کاهش فرآیندها و تشریفات غیرضروری اداری این وسایل نقلیه مالکان و متصرف قانونی آنها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ یا از طریق برنامه کاربردی "پلیس من" نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

motor parking
رئیس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در این طرح امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد "بیمه نامه شخص ثالث " با اخذ تعهد مبنی بر عدم استفاده تا دریافت بیمه نامه شخص ثالث جدید و "گواهینامه" نیز فراهم شده است.
وی ادامه داد: مالکان و متصرف قانونی وسایل نقلیه می توانند با استفاده از برنامه کاربردی "پلیس من" در بستر اینترنت تلفن همراه، نسبت به ثبت درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود پس از احراز هویت و مالکیت به صورت گام به گام اقدام کنند و یا با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر به دفاتر پلیس + ۱۰مراجعه و از این فرصت که زمان آن محدود است، استفاده کنند.
پاپری ادامه داد: اجرای این طرح در بازه زمانی هشتم تا ۲۲ بهمن ماه است و قابل تمدید است و با هماهنگی های قضایی که صورت گرفته بعد از اتمام مهلت تعیین شده برای موتور سیکلت های رسوبی که دارای پلاک ملی و یا قابلیت شماره گذاری دارند از طریق "مزایده" و برای سایر موتورسیکلت هایی که قابلیت شماره‌گذاری ندارند و در سن فرسودگی قرار دارند برای "اسقاط" از طریق مراکز مجاز تصمیم‌هایی اتخاذ خواهد شد./ ایرنا

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group