چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

با حکم پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، "مهدی حیدری" از نیروهای بومی استان به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون امور استان‌های سازمان و صدا و سیما، رئیس مجمع نمایندگان استان، معاون استاندار و مسئولان اجرایی، "مهدی حیدری" به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر معرفی شد.
معاون امور استان‌های سازمان و صدا و سیما، با اشاره به اینکه 298 شبکه فارسی زبان بیگانه در جهان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، اظهار داشت: 298 شبکه تلویزیونی و رادیویی بیگانه فارسی زبان، علیه جمعیت 85 میلیونی ایران فعالیت می‌کند.

modirkol sedasima 1
حسن عابدینی با بیان اینکه جمعیت 1.4 میلیارد نفری چین و 1.3 میلیارد نفری هند هیچ رسانه بیگانه علیه آنها فعالیت نمی‌کند، افزود: علت فعالیت شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران، نشان از نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در جهان است.
وی با اشاره به اینکه ایران جز 4 کشور مهم جهان معرفی شده است، گفت: آمریکا، چین، روسیه و ایران جز 4 کشور مهم و با اهمیت جهان محسوب می‌شود که نشان از تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران است.
معاون امور استان‌های سازمان و صدا و سیما، با اشاره به تهاجم 63 روزه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام ابزارها و امکانات در فتنه اخیر علیه فرهنگ، امنیت و افکار مردم تهاجم کردند که با تدبیر مقام معظم رهبری، درایت و هوشیاری مردم به شکست انجامید.
عابدینی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه در 63 روز تهاجم علیه ایران هزاران دروغ منتشر و پخش کردند تصریح کرد: هر شخصی به هر علت فوت می‌کرد و یا در تصادف کشته می‌شد، آن را در کشته اغتشاشات جا می‌دادند و شبکه‌های معاند این قدر دروغ گفتند که جایگاه و اعتماد خود را بین مخاطبان از دست دادند.

modirkol sedasima 1
وی با بیان اینکه اینترنشنال رسانه نیست، بلکه شبکه تبلیغاتی و پشتیبان معاندان نظام است، گفت: در فتنه اخیر برای دروغ پراکنی، دشمنان از شبکه‌های بین‌المللی مانند سی ان ان کمک گرفتند، ولی جمهوری اسلامی ایران، امروز قویتر و مقاوم‌تر از گذشته شده است.
معاون امور استان‌های سازمان و صدا و سیما با اشاره به اینکه رسانه ملی و استانی در فتنه اخیر علیه دشمنان خوش درخشید، خاطرنشان کرد: تولید محتوا و برنامه‌های گوناگون در خنثی کردن دسیسه دشمنان در صدا و سیما مورد توجه قرار گرفت و ادامه دارد.
عابدینی جایگاه استان بوشهر در عرصه‌های مقاومت و مقابله با استکبار و استعمار در ادوار تاریخی را مهم دانست و تصریح کرد: استان بوشهر پایتخت مقاومت معرفی شده که نشان از جایگاه مردم این استان در عرصه مبارزه با دشمنان است.
وی با معرفی مهدی حیدری به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، بیان کرد: رسانه ملی در انتخاب مدیران استان‌ها، شاخص بومی، انقلابی، جوان و متدین بودن مد نظر قرار داده که مهدی حیدری با داشتن این شاخص‌ها به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر تعیین و معرفی شده است.
بنابر این گزارش؛ مهدی حیدری از اسفند 1400 سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر تعیین و امروز در مراسم ویژه‌ای به عنوان مدیرکل صدا و سیما مرکز بوشهر معرفی شد.
قائم مقامی مدیرکل صدا و سیما و مدیریت حراست، از جمله سمت‌های مهدی حیدری پیش از این در صدا و سیمای مرکز بوشهر بر عهده داشته است./ تسنیم

modirkol sedasima 1modirkol sedasima 1modirkol sedasima 1modirkol sedasima 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group