جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ امروز ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ پایان می یابد. کنکور ارشد امسال نیز با تغییراتی در رشته ها و گرایش ها مواجه شده است.

به گزارش دیارجنوب، ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و پس از تمدید فرصت ثبت نام داوطلبان تا ۲۶ آذرماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آئین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و مطابق دفترچه راهنمای ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

concor
دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شده است و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.
ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.
امسال تغییراتی در رشته‌ها و گرایش‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ رخ داد داده است در جدول زیر قابل مشاهده است:

concoori 1concoori 1concoori 1
آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی رشته‌های امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفنده ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group