پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

شهردار و شورای اسلامی شهر وحدتیه در پیامی انتصاب شایسته "حسین ستوده خو" را بعنوان معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور تبریک گفتند.

به گزارش دیارجنوب، در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
همشهری گرامی و فرهیخته ارجمند:
"جناب آقای حاج حسین ستوده خو"
سرزمین نفت و نخلستان " شهر وحدتیه " از دیر باز مهد و زادگاه پرورش، رویش و آفرینش استعدادها، بزرگان، مدیران و فرهیختگانی است که در طول اعصار، پهنه روزگار و ذیل تاریخ ایران اسلامی مانند دری گرانبها می درخشند و همیشه ایام شاهد خدمات ارزشمند و ماندگار آنان به مردمان این سرزمین کهن هستیم.بزرگانی که وجود و حیات آنها همچنین تعهد، فداکاری، شایستگی، خدمات و اقدامات ماندگار آنان موجب افتخار و مایه مباهات، آرامش و شادمانی همگان می باشد.
حصول توفیق گرانبهای اخیر و انتصاب ارزشمند شما به سمت ملی و مهم معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی کشور که نشان از شایستگی، لیاقت، توانمندی های برتر مدیریتی و برازندگی شما دارد، موجبات خشنودی، افتخار و مایه مباهات شهروندان فهیم و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه را فراهم آورده است.

sotoodekhoo
اینک ضمن آرزوی توفیقات الهی و امید به تداوم حصول مدارج بالاتر مدیریتی و کسب مناصب شغلی درسطح ملی توسط حضرتعالی،مراتب تبریک، تهنیت، تقدیر و تکریم شهروندان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه را محضر مبارک تان معروض میداریم. اجرکم عندالله. موفق،پیروز و سربلند باشید. ان شاءالله

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group