شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

پیکر حجت الاسلام شهید محمد اصلانی که روز گذشته در حرم مطهر امام رضا (ع) به شهادت رسید امروز در زادگاه آن شهید شهر سده از توابع بخش سلامی شهرستان خواف تشییع شد. 

به گزارش دیارجنوب، مهدی عباس پور در این ارتباط گفت: در این آیین که با حضور گسترده مردم و در میان حزن و اندوه مردم و علمای شیعه و سنی و مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی از ورودی شهر سده تا مسجد جامع این شهر برگزار شد شرکت کنندگان بر ادامه راه شهدا تاکید و سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و عناصر وابسته به آن‌ها را محکوم کردند.

shahid razavi
وی گفت: حجت الاسلام شهید اصلانی برادر شهیدان «ابراهیم اصلانی» و «حسین اصلانی» بود که در ۱۵ تیر ۱۳۶۷ در منطقه سید صادق و ۱۱ مرداد ۱۳۶۲ در مریوان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
فرماندار خواف گفت: مردم شیعه و سنی این شهرستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ عباس پور گفت: پیکر مطهر شهید اصلانی بعد از تشییع در زادگاهش شهر سده شهرستان خواف برای تشییع به مشهد مقدس انتقال یافت و بعد از تشییع در حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group