شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

آتش سوزی یک واحد سه طبقه مسکونی در شهرک الهیه جزیره قشم ۸ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش دیارجنوب، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به دنبال آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در شهرک الهیه قشم و سرایت آتش، به ساختمان‌های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از آتش شدند.
حسین قاسمی در تشریح حال مصدومان این حادثه گفت: یکی از مصدومین حادثه، آقای ۲۳ که در همان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده بود؛ با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومان نیز با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان تراپی و دارو درمانی در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شدند.

atashsoozi gheshm
رئیس آتش نشانی منطقه آزاد قشم نیز گفت: این آتش سوزی ساعت چهار و ۱۱ دقیقه بامداد به آتش نشانی اعلام شد که با حضور شش خودروی آتش نشان و ۲۰ نیروی آتش نشانی ساعت هفت صبح آتش خاموش شد.
نجم الدین فریدونی افزود: این ساختمان سه طبقه چوبی بوده که از طبقه همکف به عنوان انبار چوب و رزین استفاده می‌شده و دو طبقه دیگر مسکونی بوده است.
وی گفت: این ساختمان به صورت کامل در آتش سوخت و تخریب شد و آتش به ساختمان‌های همجوار نیز آسیب وارد کرد که علت و حجم خسارت در حال بررسی است./ صداوسیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group