يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش دیارجنوب، امین حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: از بعد از ظهر امروز در نیمه غربی استان کرمان، نقاطی از هرمزگان، جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس و از فردا تا دوشنبه جنوب کرمان، شمال هرمزگان، غرب یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی و سه‌شنبه در جنوب فارس رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی خواهیم داشت.

havashenasi
وی ادامه داد: از طرف دیگر در نوار شمالی کشورمان امروز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین، تهران و سمنان، فردا مازندران، غرب گلستان، ارتفاعات سمنان، تهران و شمال آذربایجان غربی و یکشنبه تا سه‌شنبه در مازندران، ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی رگبار خواهند داشت که گاهی همراه با رعد و برق و تندباد‌های موقتی خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم پیش بینی می‌کنیم که امروز و فردا آسمان نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد باشد. بیشینه دمای تهران امروز ۳۶ درجه خواهد شد. کمینه دما هم در شمیرانات ۲۱ درجه و در مهرآباد ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. فردا تهران احتمال تندباد‌های موقت هم خواهد داشت./ میزان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group