دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

استاندار بوشهر از ممنوعیت برگزاری گردهمایی و تجمع در فضاهای سربسته خبر داد و گفت: شعب اخذ رای در استان بوشهر افزایش یافته تا خطر شیوع کرونا کاهش یابد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند در این ارتباط اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان بوشهر صورت گرفته است تا این انتخابات با حضور حداکثری مردم و با رعایت همه پروتکل‌ها برگزار شود.
وی از ممنوعیت برگزاری گردهمایی و تجمع در فضاهای سربسته خبر داد و اضافه کرد: مراسم و برنامه‌ها فقط در فضای باز و با تعداد پایین جمعیت امکان برگزاری خواهند داشت.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضور کاندیداهای انتخابات در استان و شهرستان‌ها بدون برگزاری مراسم استقبال باید برگزار شود افزود: باید از فرصت فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما برای تبلیغات استفاده شود.
وی از برنامه‌ریزی و تلاش برای سرعت‌بخشیدن به روند رأی‌گیری و کاهش زمان حضور مردم در شعب خبر داد و بیان کرد: رأی‌گیری بدون جوهر و اثر انگشت انجام خواهد شد تا مردم کمترین اتلاف وقت را داشته باشند.

entekhabat
گراوند از انجام احراز هویت با دستگاه برخط و با ثبت کد ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی در شعب انتخابات موضوع مهم دیگری است که باید رعایت شود و با گذاشتن علائمی در شعب مشخص می‌شود.
وی از واکسیناسیون گروه‌های آسیب‌پذیر و عوامل اجرایی و نظارتی تا پیش از برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: دز اول واکسن‌های کرونا نیز ایمنی ایجاد می‌کنند و عوامل با زدن دز اول ایمن می‌شوند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مردم و برگزارکنندگان و ناظران انتخابات باید همچنان ماسک بزنند، تاکید کرد: در جریان برگزاری انتخابات باید فاصله‌گذاری رعایت شود.
وی از افزایش تعداد شعب انتخابات در استان بوشهر خبر داد و افزود: متناسب با جمعیت مناطق، شعبه‌های دیگری در برخی محله‌ها اضافه شده است.
گراوند ادامه داد: در نزدیکی شعبه‌هایی که در انتخابات گذشته میانگین هزار رأی داشتند یک شعبه در نظر گرفته شده تا جمعیت سرشکن شود و تجمع شکل نگیرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group