شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

میرزاخانی گفت: تمامی مشمولین سهام عدالت واجد شرایط می‌توانند عضو هیئت مدیره شوند.

به گزارش دیارجنوب، با توجه به اینکه انتخاب روش بهره برداری از سهام عدالت به عهده سهامدارن گذاشته شده است ۶۷ درصد دارندگان سهام عدالت دراستان مرکزی روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.
میرزاخانی مدیر کل اقتصاد و امور دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مشمولین سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و دارای شرایط عضویت در هیات مدیره نهاد‌های مالی هستند می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به سامانه "ستان" سازمان بورس به عنوان مدیر نسبت به اخذ صلاحیت از سازمان بورس اوراق بهادار اقدام کنند.

saham edalat
میرزاخانی با تشریح آخرین وضعیت سهام عدالت در استان افزود: تعداد دارندگان سهام عدالت در استان مرکزی ۸۷۵ هزارو۸۹۶ نفر است که از این تعداد ۲۹۱ هزرارو۵۲۱ نفر روش مستقیم را انتخاب کردند و ۵۸۴ هزارو ۳۷۵ نفر هم روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.
او با اشاره به افرادی که روش غیر مستقیم دریافت سهام عدالت را انتخاب کرده اند اضافه کرد: این افراد لازم است در سامانه سجام به نشانی sejam.ir ثبت نام کرده و کد بورس خود را دریافت کنند تا از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوند.
مدیر کل اقتصاد و امور دارایی استان مرکزی بیان کرد: امکان وثیقه گذاری جهت دریافت وام، کمک به بهبود عملکرد مدیران، مشارکت در افزایش سرمایه احتمالی، اعمال نظر در مورد عملکرد مدیران و در خواست عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت را از مزایای ثبت نام در سامانه سجام عنوان کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group