شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شکست استقلال مقابل فولاد اینقدر اتفاقات حاشیه‌ای داشت که روزنامه‌های ورزشی امروز بیش از هر موضوعی به بررسی اتفاقات جنجالی این بپردازند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهارشنبه شب شاگردان فرهاد مجیدی در یک بازی جنجالی که در آن دو بازیکن و سرمربی استقلال اخراج شدند با نتیجه ۲ یک از فولاد خوزستان شکست خوردند.

فرهاد مجیدی در این دیدار به شدت نسبت به عملکرد داور معترض بود و صحبت های او باعث اخراجش شد.

سرمربی استقلال گفت: جلوی تان می ایستم. خدا آن بالا است.

همین کافی بود که فرهاد مجیدی از بازی اخراج شود. ممکن است کمیته انضباطی هم سرمربی آبی پوشان را به خاطر این جملات که انتقاد تند نسبت به داوری است محروم کند.
اما حواشی این بازی جنجالی هنوز ادامه دارد و روزنامه‌های ورزشی امروز نیز به واکاوی اتفاقات این بازی پرداختند.

مصاحبه جواد نکونام علیه فرهاد مجیدی و همچنین پست کنایه امیز اینستاگرامی فرهاد مجیدی و اشاره به دست‌های پشت پرده کماکان فضای فوتبال را ملتهب کرده است.

سعید رمضانی مدیر تیم فوتبال استقلال نیز اعلام کرد قرار است امروز باشگاه استقلال با ارائه مدرک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقاتی که پیش و در جریان این بازی رخ داده نسبت به دادخواهی اقدام کنند؛ همچنین باشگاه استقلال هم ضمن شکایت از داور بازی اعلام کرده در صورت ادامه داشتن داوری‌ها علیه تیم فوتبال این باشگاه از حضور در ادامه بازی‌ها انصراف می‌دهند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال فردا و پس فردا شب برگزار می‌شود و در مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان تیم پیکان است و دوشنبه استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سایپا هستند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group