سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

جزئیات قتل دختر ۱۶ ساله‌ای که برخی از رسانه‌ها آن را قتل ناموسی عنوان کردند از مادر این دختر جوان پیگیری کردیم.

چند هفته‌ای از خبر قتل رومینا اشرفی می‌گذرد، همان دختر ۱۴ ساله طالشی که توسط پدرش به قتل رسید.

با انتشار این خبر احساسات تمام ما جریحه دار شد و قلبمان برای دختر بچه‌ای که به این شکل توسط پدرش کشته شد، به درد آمد و باعث واکنش‌های شدید همه ما نسبت به قتل‌های ناموسی و قتل این دختر شد، به دنبال این اتفاق در فضای مجازی موج پست گذاشتن‌ها و هشتگ زدن‌ها به راه افتاد.

در همین بین که قتل رومینا جگرمان را سوزاند و کم کم داشتیم فراموش می‌کردیم که چه بلایی بر سر این دختر طالشی آمده بود، دوباره خبر جدیدی همه ما را شوک زده کرد، قتل ناموسی دیگر، این بار دختر ۱۶ ساله‌ای توسط عمویش به قتل رسید.

همین یک جمله کافی بود که دوباره داغ از دست دادن رومینا و رومینا‌های دیگر در دلمان تازه شود. برخی رسانه با انتشار این خبر ادعا کردند که قتل این دختر ۱۶ ساله به دلیل مسائل ناموسی بوده و عموی این دختر ۱۶ ساله که فاطمه نام دارد با انگیزه ناموسی او را از طبقه یازدهم به پایین انداخته است.

اما واقعیت ماجرا چه بود؟ پیگیر شدیم تا بتوانیم از راهی با خانواده فاطمه ارتباط بگیریم، سرانجام توانستیم شماره‌ای از مادر این دختر ۱۶ ساله پیدا کنیم و فوری تماس گرفتیم. مادر این دختر ۱۶ ساله در صحبت‌هایش اشاره کرد که از دادسرا خارج شده و از برخی از مطبوعات که اخبار کذب درباره قتل فرزندش منتشر کرده‌اند، شکایت کرده است.

از مادر فاطمه پرسیدم چه اتفاقی برای فرزندتان افتاد و او شروع کرد به شرح ماجرا. او به من گفت که چند سالی است که از همسر سابقم که پدر فاطمه است جدا شدم و با فرد دیگری ازدواج کردم. دخترم نیز با من زندگی می‌کرد و روز حادثه برادر شوهرم که از اشرار شهریار است همراه با خانمی به خانه ما آمد و طی درگیری لفظی که با دخترم پیدا کرد، شروع به کتک و لگد زدن فاطمه کرد، حتی سر فاطمه را به دیوار کوباند، به صورتی که جای سر فاطمه بر روی دیوار افتاده است و نیم ساعت به این کار خود ادامه داد.

وی در ادامه افزود: او عموی دخترم نیست و هیچ نسبتی با دخترم نداشته است و سوء سابقه زیادی دارد، در پرونده اش سابقه آدم ربایی، خفت گیری، شرارت و ... دارد، حتی سال گذشته پیرمردی را به قتل رساند که از خانواده مقتول رضایت گرفت و آزاد شد و حالا دختر من را از طبقه یازدهم به پایین انداخت و می‌گوید دیه‌اش را می‌دهم، اما در این چند روز توانسته وثیقه یک میلیاردی گرو بگذارد و آزاد شود، اما نه من و نه پدر فاطمه رضایت نمی‌دهیم و پدر و پدرخوانده فاطمه (همسر فعلی ام) پیگیر این پرونده هستند.

مادر فاطمه گفت: اینکه برخی از رسانه‌ها ادعا کردند قتل ناموسی بوده کذب است، بلکه دختر من به دلیل درگیری لفظی‌ای که با برادر شوهرم داشت این اتفاق برایش افتاد و اصلا این موضوع به مسائل ناموسی مربوط نیست، همچنین برخی رسانه‌ها ادعا کردند عموی فاطمه بوده که این را هم تکذیب می‌کنم، او برادر همسرِ دوم من بود و هیچ نسبتی با فاطمه نداشت.

وی در آخر افزود: از رسانه‌هایی که در این چند روز اخبار کذب از نحوه قتل فرزند من منتشر کرده‌اند شکایت کردم و وکیل من پیگیر این ماجراست.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group