شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برپایی ایستگاه سلامت در بیش از ۴۰ بقعه شاخص و آستان امامزادگان مقدس استان بوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای کمک به نیازمندان و خانواده‌های مستضعف استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی داریم.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی نقدی بین خانواده‌های مستمند استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در این راستا هزار و ۲۷۵ کارت خرید کالا هر یک به مبلغ یک میلیون ریال بین خانواده‌ها توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برپایی ایستگاه سلامت در بیش از ۴۰ بقعه شاخص و آستان امامزادگان مقدس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این فعالیت‌ها تا نیمه فروردین سال ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در ایستگاه‌های سلامت خدماتی همچون تست قند خون، سنجش فشار خون، مشاوره سبک زندگی سالم و توزیع ماسک و ژل ضد عفونی کننده به عنوان بسته‌های بهداشتی اهدا و ارائه خواهد شد.

اسماعیل‌پور با اشاره به ضدعفونی مستمر و روزانه بقاع متبرکه استان بوشهر اضافه کرد: در راستای امر مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای رفع و دفع بلا، بقاع متبرکه در سراسر استان بوشهر مجری این طرح هستند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group