سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

امروز همزمان با عقب نشینی قیمت دلار در بازار ، ریزش قیمت ها در بازار طلا و سکه آغاز شد.

خبرآنلاین: امروز همزمان با عقب نشینی قیمت دلار در بازار ، ریزش قیمت ها در بازار طلا و سکه آغاز شد.

سکه از پس چند روز پیشروی در بازار و رسیدن به مرز 4 میلیون و 500 هزار تومان، بار دیگر کاهش قیمت را همزمان با قیمت ارز در بازار آغاز کرده است . دیروز صرافان و فعالان بازار طلا با وجود افزایش قابل توجه قیمت طلا و سکه به فروشنده تبدیل شدند و از خرید سکه و طلا امتناع می کردند . همین اتفاق احتمال ریزش قیمت ها در بازار را تقویت کرد. امروز در بازار طلای تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شد.

این در حالی است که سکه طرح قدیم بهار آزادی نیز چهار میلیون و ۳۲۰ هزار تومان خرید فروش شد. این مهم به معنای آن است که قیمت سکه طرح جدید ۱۱ هزار تومان و طرح قدیم ۳۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده است.

همچنین نرخ نیم سکه و ربع سکه به ترتیب دو میلیون و ۳۳۸ هزار تومان و هر ربع سکه یک میلیون و ۵۰۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شدند. براین اساس نرخ نیم سکه سه هزار تومان افزایش یافت ولی ربع سکه ۶ هزار تومان ارزان شد. این میان قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شد.

در بازار جهانی نیز فعلا نرخ هر اونس طلا معادل هزار و ۴۶۱ دلار مبادله شد. در روز گذشته قیمت اونس جهانی طلا هزار و ۴۵۹.۵ دلار اعلام شده بود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group