سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

امام جمعه سیراف گفت: صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کنگان کرده است بنابراین از اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را هم تخصیص دهد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیراف اظهار داشت: صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کنگان کرده است بنابراین از اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را شفاف اعلام کند.

وی افزود: مسؤولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان جواب بدهند که چرا از سال 1392 تاکنون هیچ کار عمرانی در حوزه ورزش بخش سیراف از ناحیه آن اداره صورت نگرفته است.

siraf jome

خطیب نماز جمعه سیراف ادامه داد: مردم و به خصوص جوانان گلایه دارند و من گلایه آنها را بیان می‌کنم انتظار می‌رود بخش سیراف در بودجه‌ها دیده شود. در لیست اعتبار‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته از ناحیه وزارت نفت به اداره ورزش شهرستان کنگان، سهم بخش سیراف صفر اعلام شده است و این عین تبعیض است.

عاشوری با تاکید بر اینکه جفایی که در حق ورزش بخش سیراف شده است باید جبران شود، افزود: گلایه خودم، جوانان و ورزشکاران سیراف را از توجه نکردن اداره ورزش و جوانان شهرستان به بخش سیراف اعلام می‌کنم.

محمدصادق اضافه داشت: در بازدیدی که از مکان تمرین رزمی‌کاران سیراف داشتم خیلی ناراحت شدم چراکه جوانان رزمی‌کار ما در مکانی مخروبه تمرین می‌کنند، این عزیزان سالن ندارند البته آنچه بنا بر گزارش‌ها به بنده رسیده، ورزشکاران پرک و شیرینو هم وضع بهتری ندارند.

وی اعلامکرد: از طرفی چمن ورزشگاه شهید اسدی مدت‌ها است قابل استفاده نیست! مسؤولان فقط بازدید می‌کنند و قول می‌دهند و در آخر هم هیچ؛ فوتبال سیراف که چندین بار سابقه قهرمانی در جام حذفی در استان و راهیابی به مرحله کشوری دارد به خاطر توجه نکردن مسؤولان نابود شد.

امام جمعه سیراف بیان کرد: زمین چمن شیرینو سال‌ها است که بلاتکلیف افتاده است؛ مگر نمی‌گویند باید از جوانان حمایت کرد، جوانان چشم انتظار افتتاح این زمین چمن هستند! جوانی که مکان مناسبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارد را چطور می‌توان از گزند ناهنجاری‌ها حفظ کرد!

وی با اشاره به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان باید توضیح دهد که وضعیت سرانه ورزش در بخش سیراف چقدر است، ابراز داشت: مسؤولان فقط به جوانان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند، اگر قول می‌دهید عمل هم کنید؛ تقسیم اعتبار‌ها در بخش سیراف تبعیض آمیز است توقع داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان که فردی انقلابی و جهادی است این تبعیض‌ها را برچیند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group