پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

خدام حرم امام رضا(ع) و دست‌اندرکاران اجرای برنامه های دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید با آیت الله صفایی؛ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بندر بوشهر دیدار کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، خادمان بارگاه منور رضوی و دست‌اندرکاران برنامه های دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر بوشهر دیدار کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی و گردانندگان پرچم سبز بارگاه منور رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر، اظهار داشت: برنامه‌های دهه پر برکت کرامت آثار و نتایج مهمی در بخش‌های مختلف جامعه در بر دارد.
امام جمعه بوشهر بابیان اینکه خدام حرم رضوی در این عرصه نقش مهم و اثرگذاری دارند گفت: مردم استان بوشهر از دیرباز عشق و علاقه ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله زیارت امام رضا علیه‌السلام داشته‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از ویژگی بوشهر را استان رضوی دانست و افزود: مردم استان بوشهر مردمی ولایی، مذهبی، الهی و دوست دار اهل بیت(ع) هستند که زیارت حرم ثامن‌الائمه علیه‌السلام و سفر به مشهد یکی از برنامه‌های مهم و ثابت خانواده‌ها ی بوشهری است که بیانگر عشق و علاقه وصف ناشدنی مردم استان بوشهر به امام رضا علیه‌السلام است .

صفایی بوشهر، ضمن قدردانی از تلاش های کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر خاطر نشان کرد: در دهه کرامت، فضای استان بوشهر با حضور خادمان امام رضا(ع) متبرک به عطر حرم رضوی شد که تلاش همه دست اندرکاران قابل تحسین است.

razavi didar sbushehr khodam end 4bushehr khodam end 4bushehr khodam end 4

ahmadi bushehr razavi

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group