سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مسئول کانون خدمت رضوی بخش چغادک از پخت ۷۲ دیگ غذای تبرکی امام رضا(ع) همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام توسط ۵۰ نفر از یاوران رضوی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، هاشم محمدی از پخت ۷۲ دیگ غذای نذری تبرکی به همت کانون خدمت رضوی بخش چغادک خبر داد و گفت: این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فرماندار شهرستان بوشهر، بخشدار چغادک و مدیر کانون های خدمت رضوی استان و مسئولان کانون های خدمت رضوی استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: این مراسم به صورت پخش زنده از شبکه استانی بوشهر به همراه ارتباط تصویری با مشهد مقدس و ارتباط زنده با تولیت آستان قدس رضوی و ریاست بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

ghaza chaghadak keranat 1

هاشم محمدی مسئول کانون خدمت رضوی چغادک با اعلام این خبر بیان داشت: تعداد ۵۰ نفر از یاوران رضوی بخش چغادک با وجود هوای بسیار گرم و نامساعد به عشق امام رضا(ع) ۷۲ دیگ غذای تبرکی را پخت و بین مردم و نیازمندان تقسیم کردند.

وی به فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه کانون های خدمت رضوی اشاره کرد و گفت: از طریق کانون های خدمت رضوی افراد نیازمند شناسایی و از خوان کرامت رضوی بهره مند شدند.

ghaza chaghadak keranat 1

دبیر کانون خدمت رضوی چغادک یادآور شد: ارزش هر پرس غذای تبرکی حدود ۷۰ هزار تومان است که به لطف خداوند و با همت یاوران رضوی پخت و توزیع شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group