چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

استاندار بوشهر گفت: تکمیل ارزش صنعت پرورش آبزیان در استان بوشهر ضروری است.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در بازدید از طرح‌های آبزی‌پروری استان بوشهر اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و دولت سیزدهم و رئیس جمهور نیز تاکید فراوانی بر افزایش تولید دارند.
وی افزود: طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر شامل پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو و همچنین جلبک و صدف در دستور کار قرار دارد و هر سال شاهد افرایش چشمگیر ظرفیت تولید هستیم.

 mohammadi o b
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر برای تکمیل زنجیره ارزش آبزی‌پروری نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم و با همکاری بخش خصوصی، حلقه‌های این زنجیره را کامل می‌کنیم.
محمدی‌زاده تصریح کرد: از تولید مولدها تا خوراک و پرورش و فرآوری تا سردخانه و بسته‌بندی و صادرات در این حلقه قرار دارند.
وی افزود: مجموعه‌ عمل‌آوری و مجموعه تولید خوراک آبزیان که امروز بازدید کردیم، پیشرفت قابل قبولی دارد و تا پایان امسال وارد چرخه تولید می‌شود.
استاندار بوشهر گفت: زنجیره ارزش پرورش ماهی و میگو در استان بوشهر در حال تکمیل است و بزودی این مهم محقق می‌شود.
محمدی‌زاده یادآور شد: مجموعه خوراک ماهی و میگو با ظرفیت ۱۱۰ هزار تن در دهه فجر کلنگ‌زنی شد که فاز نخست این مجتمع با ظرفیت ۲۰ هزار تن با پیشرفت قابل توجهی، امسال وارد مدار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی اضافه کرد: مجموعه عمل‌آوری ماهی و میگو نیز با ظرفیت ۹۰ هزار تن امسال وارد مدار تولید خواهد شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group