جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

خدام حرم رضوی ضمن عیادت بیماران بستری در بیمارستان حضرت قائم بوشهر از خانواده معظم شهدا و فرمانده انتظامی استان بوشهر تجلیل کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، در ادامه برنامه دهه کرامت بعد از ظهر امروز خدام حرم رضوی ضمن احترام به ساحت مقدس شهدای والامقام از خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

خدام رضوی آنگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه‌السلام ضمن ادای احترام به شهدا مورد استقبال کارکنان این مجموعه قرار گرفتند.

یکی از خدام حرم رضوی با بیان اینکه شهدای والامقام برای امنیت و آسایش مردم جان‌فشانی کردند اظهار داشت: شهدا، پرورش یافته مکتب اهل بیت علیهم‌السلام بودند و با نثار جان خویش، ایران اسلامی را به اقتدار رساندند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ترویج سیره و آموزه‌های اهل بیت علیهم‌السلام، فراهم کردن زمینه آشنایی اقشار مختلف مردم با شخصیت والا حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا علیه‌السلام و ترویج فرهنگ زیارت برشمرد.

در ادامه خدام حرم رضوی با حضور در منزل سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر از خدمات این فرماندهی و کارکنان این نیرو تجلیل کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی توجه به فرهنگ و سیره اهل بیت علیه‌السلام را سبب کمال انسان و سعادت در آخرت دانست و بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر ارادت و علاقه خاصی به خاندان ائمه طهارت علیه‌السلام دارند.

سردار حیدر سوسنی عشق مردم به امام رضا علیه‌السلام و ائمه معصوم علیه‌السلام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عشق مردم استان به خاندان اهل بیت علیه‌السلام زمینه وقوع جرم را کاهش داده به گونه‌ای که این استان از مناطق با امنیت بالا کشور است.

حضور خادم رضوی در زندان مرکزی بوشهر و تقدیر از خانواده‌های مقتول که با رضایت و گذشت زمینه رهایی زندانیان و جلوگیری از قصاص شدند از دیگر برنامه‌ها بود.

همچنین خدام حرم رضوی ضمن عیادت بیماران بستری در بیمارستان حضرت قائم بوشهر از کارکنان این مرکز درمانی تجلیل کردند.

bushehr khodam new 1bushehr khodam new 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group