پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

استاندار بوشهر از ایجاد دولت‌شهر در مرکز استان برای انتقال ادارات کل خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده روز سه شنبه در بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از انتقال ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی بوشهر به خارج از شهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ادارات و دستگاه‌های دولتی در دولت شهر مستقر می‌شوند.
وی توسعه زیرساخت‌ها و توجه به درآمدزایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از پساب تصفیه شده فاضلاب در توسعه فضای سبز شهرک‌های صنعتی و تأمین آب مورد نیاز صنایع استفاده شود.
استاندار بوشهر پساب فاضلاب در شهرک‌های صنعتی را یک فرصت برای استفاده در طرح‌های مختلف دانست و بیان کرد: زیباسازی شهرک و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته شود.

ostandar b
محمدی‌زاده فعالان در بخش تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری را سربازان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن دانست و افزود: همانگونه که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از شان و منزلت خاصی در جامعه برخوردار هستند، فعالان بخش تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری هم به عنوان سربازان جبهه جنگ اقتصادی دارای قداست و منزلت هستند.
وی با تأکید بر تسریع در برگشت واحدهای راکد به چرخه تولید گفت: بخش‌های مختلف برای برگشت واحدهای راکد صنعتی و نیمه فعال به چرخه فعالیت در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کمک و تلاش کنند.
محمدی‌زاده با بیان اینکه فعالیت در برخی اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر متوقف شده است تأکید کرد: این اراضی در اختیار برخی افراد قرار گرفته و بدون اینکه عملیات خاصی برای سرمایه‌گذاری انجام دهند، دنبال افزایش ارزش افزوده و سودجویی هستند که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.
وی الحاق اراضی جدید به شهرک‌های صنعتی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایجاد 10 ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group