پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران پروژه سد دالکی قول داده‌اند که این سد در سال آینده آبگیری شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب یکی از مهمترین مسائل و مشکلات در نقاط مختلف شهرستان دشتستان است که در این راستا پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.
وی سد دالکی را یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان دانست و خاطرنشان کرد: تکمیل این سد نقش مهمی را در راستای تأمین نیازهای آب شرب و کشاورزی در شهرستان خواهد داشت.

sad dalaki
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به منظور بررسی وضعیت پروژه سد دالکی، به همراه جمعی از کشاورزان و اعضای شوراها از این پروژه بزرگ بازدید کردیم و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه قرار گرفتیم.
وی افزود: این پروژه مهمترین و بزرگترین پروژه عمرانی شهرستان و استان است و طی سالیان اخیر علیرغم مشکلات مالی پیشرفت قابل توجهی داشته است.
رضایی خاطرنشان کرد: از ابتدای دوره خدمتم در مجلس همواره پیگیر ساخت سد دالکی بوده‌ام و با دعوت از مدیران عالی و ارشد کشور برای بازدید از پروژه و نیز پیگیری‌های متعدد از وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم و… تلاش کرده‌ام که پروژه با سرعت به پیش برود و طبق زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند تکمیل پروژه افزود: اکنون مدیران پروژه سد دالکی قول داده‌اند که این سد در سال آینده آبگیری شود.
وی گفت: پس از بازدید در جلسه‌ای با کارفرما و پیمانکار سد مسائل و مشکلات آنها را بررسی و از برق منطقه‌ای فارس، شرکت سیمان و هلدینگ غدیر و شرکت پالایش و پخش پیگیری کردیم./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group