جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات در بیش از ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده و در ۴۰ شهر و ۶۴۰ روستا و آبادی‌ استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات صبح شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر اظهار داشت: ستاد انتخابات با دستور وزیر کشور و استاندار در استان بوشهر تشکیل گردید و کمیته‌ها جلسات درون گروهی خود مانند آموزش، فناوری اطلاعات، استعلامات واطلس امنیتی و اطلاع رسانی خود را برگزار نموده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همه فرمانداران در قالب دوره‌های آموزشی، آموزش‌های لازم را دیده‌اند و بخشداران هم آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات را دارند.
وی افزود: انتخابات در بیش از ۸۲۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده و در ۴۰ شهر و ۶۴۰ روستا و آبادی ۱۰ شهرستان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

entekhabat1 j
پورات گفت: در استان بوشهر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یک حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۴ حوزه انتخابیه در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.
جلب مشارکت حداکثری
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.
وی بیان کرد: در همین راستا برگزاری انتخابات سالم در فضایی امن با جلب مشارکت حداکثری از رویکردهای اصلی ستاد انتخابات استان بوشهر است که اقدامات لازم در این مسیر به کار گرفته شده است و در این جلسه برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات استان با هدف برگزاری انتخابات حداکثری و رقابتی و افزایش مشارکت و تأمین سلامت و امنیت آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
وی تاکید کرد مدیران و مسئولان استانی که قصد ورود به عرصه انتخابات در استان بوشهر را دارند جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آنها پذیرش قرار گرفته شود.
برگزاری انتخابات باشکوه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را در اجرای برگزاری انتخابات، پایه و اساس کار قرار دادیم و به مردم استان این اطمینان خاطر را خواهیم داد که در راستای رعایت حق الناس، از آرا مردم، پاسداری، حفاظت و حراست خواهیم کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اذعان کرد: در راستای رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی، انتخاباتی شکوهمند و منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن را در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح استان بوشهر برگزار خواهیم کرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group