شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر از برگزاری 363 برنامه در پی فرارسیدن سوم خرداد‌ ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر توسط سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرتیپ علی رزمجو روز یکشنبه 31 اردیبهشت در نشست خبری بمناسبت سوم خرداد ماه با بیان اینکه فتح خرمشهر به شکل گیری هویت و تاریخ ایران اثر بسزایی گذاشت افزود: فتح خرمشهر به هویت تاریخ و ملت قهرمان و سلحشور ایران پس از پیروزی انقلاب تاثیر بسیار بسزایی ایفا نمود.
وی افزود: آزادسازی خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام بود که با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب به این فتح افتخارآمیز رسیدند و تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات چشمگیر رزمندگان اسلام حیران شدند.

nashast sepah 1
سردار علی رزمجو با اشاره به برگزاری برنامه‌های سوم خرداد ماه امسال در استان بوشهر اذعان کرد: امسال در استان بوشهر ۳۶۳ برنامه‌ به مناسبت سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر در جهت زنده نگه داشتن حماسه آفرینی‌هایی که در آن دوران رزمندگان اسلام ایفا نمودند برگزار می شود.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به شعار و بخشی از برنامه های سوم خرداد ماه در این استان گفت: امسال با شعار (ما متحدیم) برنامه هایی که در استان بوشهر به اجرا درمی آیند برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح در منطقه دوم دریایی سپاه امام امام حسن مجتبی علیه السلام، برپایی برنامه زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس می باشد.
سرتیپ علی رزمجو با اشاره به بخش دیگری از این برنامه ها تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه بوشهر از دیگر برنامه هایی می باشد که در پی سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می شود.

nashast sepah 1nashast sepah 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group