جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سامانه بارشی جدید فردا وارد شمال غرب کشور شده و مناطقی از استان‌های مرزی کرمانشاه و ایلام را در برمی‌گیرد.

به گزارش دیارجنوب، امروز پنج شنبه درمناطقی از شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، در بوشهر و جنوب فارس در ساعات بعدظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. همچنین در جنوب سیستان وبلوچستان و استان هرمزگان نیز وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک انتظار می‌رود.
روز جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در مناطقی از شمال غرب و استان‌های مرزی کرمانشاه و ایلام ابرناکی، گاهی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در مناطقی از غرب، جنوب غرب و استان‌های فارس، بوشهر، جنوب اصفهان و غرب کرمان نیز رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

samane bareshi
روز شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در برخواهد گرفت. در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان، لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی شاهد بارش خواهیم بود به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
روز یکشنبه در غالب مناطق کشور بارندگی رخ می‌دهد. در شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران بارندگی و وزش باد قابل توجه است./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group