جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر روابط عمومی شهرداری برازجان خلاقیت و توانایی برقراری ارتباط با دیگران را از ویژگی روابط عمومی موفق عنوان کرد و گفت: روابط عمومی پیوند میان درون و بیرون سازمان است.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، ناهید اخلاقی در گفتگویی ویژه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی روایتگریست که اتفاقات روزمره را با چشم می‌بیند و با زبان و دستان خود، بیان و به دیگران منتقل میکند و به همین خاطر روابط عمومی را چشم و زبان یک مجموعه می نامند.
وی عنوان کرد: روابط عمومی ها با هنر و حرفه ی خود، پیوند زننده درون و بیرون یک مجموعه هستند.
مدیر روابط عمومی شهرداری برازجان درخصوص یک روابط عمومی موفق به خبرنگار دیارجنوب گفت: مهمترین ویژگی یک روابط عمومی موفق را، ورای از خلاقیت ها، در شیوه و توانایی برقراری ارتباط با دیگران و میل به یادگیری همیشگی و بروز رسانی کار میدانم، ضمن اینکه یک روابط عمومی موفق باید همیشه آماده، پاسخگو و اطلاعات موثق و به موقع داشته باشد.

nahid akhlaghi
اخلاقی با بیان اینکه بروز بودن اطلاعات و انتقال آن به دیگران نقش بسزایی در توسعه جوامع دارد، افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع فعالیتها، ارتباطات جایگاه ویژه ای در مبادله اخبار، آمار و اطلاعات دارد.
وی درخصوص مشکلات و دغدغه های روابط عمومی ها به خبرنگار دیارجنوب گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و سازمانها هستند؛ خواسته ها و نیاز مردم نیز به تناسب سلیقه ها متفاوت و متنوع است و معمولا سازمان ها نمی‌توانند به تناسب هر سلیقه یک خدمت را ارائه دهند و به دلیل ضابطه خاص خود گاها روابط عمومی ها در محدودیت قرار می گیرند.
مدیر روابط عمومی شهرداری برازجان به مشکلات و دغدغه های درون سازمانی اشاره کرد و گفت: در این مورد نگاه مدیر ارشد مجموعه به روابط عمومی حائز اهمیت است که خوشبختانه اداره روابط عمومی شهرداری برازجان با عنایت به پاسخگو بودن و نگاه بسیار مثبت شهردار محترم، که معتقد است همواره سازمان پاسخگوی خواسته ها، افکار و اندیشه های شهروندان، چه نقد و چه پیشنهاد باشد، لذا در این راستا توجه ویژه ای به روابط عمومی دارد.
وی به دیگر دغدغه های روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه روابط عمومی ها با توجه به حجم کاری بسیار بالا و حساسی که در مجموعه و بیرون از حیطه کاری خود دارند آنگونه که باید پر رنگ دیده نمی شوند.
مدیر روابط عمومی شهرداری برازجان نگرش تبلیغاتی نسبت به روابط عمومی ها و دیدن آنها به عنوان انتشار دهنده ی عملکرد یک سازمان را کاملا اشتباه دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها وظایفی بسیار فراتر از این موضوع دارند و باید آنها را مشاور و امین مجموعه و جایگاهشان را ویژه دانست.
اخلاقی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید همواره علاقه مند به آموزش، یادگیری و کارهای خلاقانه باشند تا بتوانند ارتباط خوبی بین سازمان خود و شهروندان ایجاد کنند.
وی در کلام پایانی خود ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به تمام همکاران تلاشگر در این عرصه بیان داشت: انتظار میرود بمنظور ارائه خدمات مطلوب تر سازمان ها به شهروندان و ارتباط بهتر مردم با مسئولین و سازمان ها، روابط عمومی سازمان ها با یکدیگر همکاری و تبادل نظر داشته باشند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group