جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های قضائی و امنیتی، پرونده زمین‌خواری بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به نتیجه رسید و بخشی از اراضی به نفع بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در حاشیه نشست با مسئولان دستگاه‌های نظارتی، قضائی و امنیتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: مقابله با تصرف اموال عمومی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است و در این راستان پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: پرونده زمین‌خواری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر که به عنوان پرونده زمین‌های شهرک توریستی شناخته می‌شود از چند ماه پیش با جدیت در دستور کار قرار گرفت و نشست‌ها و اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی در این زمینه انجام شد.

zaminkhari bo
استاندار بوشهر با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان بوشهر، مدیرکل ثبت اسناد و املاک، مدیرکل اطلاعات استان، مدیرکل بازرسی استان، سازمان اطلاعات سپاه، سربازان گمنام امام زمان و دیگر مدیران فسادستیز استان بیان کرد: این پرونده منتج به صدور رأی به نفع بیت‌المال و آزادسازی بخش قابل توجهی از اراضی به‌یغما‌رفته منطقه ویژه اقتصادی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران شد.
وی تاکید کرد: برخی افراد زمین‌هایی را در مناطق ویژه و یا شهرک‌های صنعتی تصاحب می‌کنند ولی دنبال فعالیت تولیدی و اقتصادی نیستند و در شرایطی که با کمبود زمین برای تولید روبرو هستیم، باید این اراضی را آزاد کنیم و به سرمایه‌گذاران اهل کار واگذار کنیم.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از زمین‌های تصاحب‌شده در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آزاد شده است، تصریح کرد: همراهی و هماهنگی دستگاه امنیتی، نظارتی و قضائی استان در این پرونده باعث به نتیجه رسیدن کار شد و در آینده نیز باید با همین جدیت مقابله با فساد ادامه یابد.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مبارزه و مقابله با فساد و مفسد گفت: این فعل در استان بوشهر به خوبی صرف شده است و شاهد عزمی جدی و تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای مقابله با مفسدین هستیم.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group