جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

استاندار بوشهر گفت: "اکبر پورات" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در برگزاری انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مسئولان سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، اظهار داشت: برگزاری انتخابات با شکوه با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن در اولویت است.
وی با اشاره به انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در این راستا اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر در برگزاری انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

entekhabat98 2
محمدی‌زاده عنوان کرد: فعالیت ستاد انتخابات دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان آغاز شده است.
استاندار بوشهر تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان برای فراهم شدن تمهیدات لازم و ضروری در برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور در شان و تراز نظام اسلامی و ملت ایران اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در ستاد انتخابات، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب‌شوندگان به‌ عنوان حق‌الناس برابر مر قانون در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش کاملاً مورد توجه قرار گرفته شود.
محمدی‌زاده ادامه داد: در این زمینه فرمانداران، بخشداران، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری لازم خواهند داشت.
وی با اظهار امیدواری در برگزاری انتخاباتی با شکوه با حضور حداکثری مردم افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، انتخابات پرشور، منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان بوشهر برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برگزار شود./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group