جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری در شیراز؛ با صدور حکمی دکتر «رحمن دشتی» را به مدت چهار سال به عنوان "رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس" منصوب کرد.

به گزارش دیارجنوب، در این حکم انتصاب آمده است: پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) منصوب می شوید.

entesab park f
محمدعلی زلفی‌گل در ادامه آورده است؛ امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان مستقر در پارک ایفا نمایید.
گفتنی است؛ رحمن دشتی، دانش‌آموخته رشته برق و عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس با مرتبه دانشیار است که پیش از این معاون پارک علم و فناوری خلیج فارس و رئیس مرکز آموزش‌های پیشرفته دانشگاه خلیج فارس بوده است. از دیگر سوابق دکتر دشتی می توان به عضویت در شورای پژوهشی شرکت گاز استان بوشهر، عضویت در شورای فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس، مدیر گروه پژوهشی "حفاظت الکتریکی شبکه های قدرت و هوشمند سازی"، رییس مرکز آزمایشگاهی -کلینیکی سیستم قدرت و حفاظت دانشگاه خلیج فارس، مسئول راه اندازی "مرکز نوآوری و توسعه فناوری سیستم های قدرت و حفاظت" دانشگاه خلیج فارس، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس نام برد.
به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس(بوشهر)؛ بیش از ۴۰ مقاله انگلیسی و فارسی در مجلات بین المللی و داخلی و ارائه بیش از ۱۰۱ مقاله در کنفرانس های خارجی و داخلی و اجرای بیش از ۲۰ طرح فناورانه و نوآورانه در سطح کشور از سوابق پژوهشی و فناوری دکتر رحمن دشتی است.

/

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group