پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

با توجه به تاکید ریاست جمهوری مبنی بر عزل مدیران ناکارآمد در مدیریت دستگاه‌های اجرایی، آمارها نشان می دهد که در یک فضای آرام و بدون تنش مدیریت ارشد استان در حال تغییر مدیران است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، این روزها مدیریت ارشد استان بوشهر با نگاهی مفهومی به کارکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در حال بررسی کارنامه فعالیت آنها است تا بدون هیاهو و به شکل معناداری آن دسته از افرادی که نتوانسته‌اند برنامه‌های دولت ایران قوی در استان بوشهر را به پیش ببرند، عزل و از جوانان انقلابی، بومی، متعهد و معتقد به برنامه‌های دولت استفاده کند.
روند ارزیابی کارکرد مدیران در دولت سیزدهم به گونه‌ای است که سالانه بر اساس چک لیست‌هایی مورد سنجش قرار گرفته و اگر نتوانند رتبه مناسبی کسب کنند در اولین ایستگاه پیاده خواهند شد، آن گونه که طی دو ماه گذشته و به خصوص پس از سخنان ریاست جمهوری مبنی بر تغییر مدیران ناکارآمد، اولین تلنگر جدی را بر بدنه مدیریت بخشی از دستگاه‌های اجرایی کم‌کار وارد و عده زیادی ناچار به ترک صندلی‌های ریاست شدند.

entesab
البته این پایان کار نبود و بر اساس گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به زودی بخش دیگری از مدیران دستگاه های اجرایی و حاکمیتی که نتوانستند در مدتی که عنان مدیریت در اختیار داشته و به مردم متناسب با برنامه‌های دولت سیزدهم خدمت کنند، تغییر و افراد شایسته‌ای جایگزین می شوند.
بررسی دامنه تغییرات مدیران دستگاه‌های اجرایی از اسفندماه سال گذشته تاکنون نشان می‌دهد 24 نفر در استان بوشهر حکم مدیریتی یا سرپرستی دریافت کرده اند که همه این تغییرات نشان دهنده عزم جدی دولت در این استان برای پوست‌اندازی ساختار مدیریتی است.
بر این اساس طی این مدت اصغر جعفری رئیس هسته گزینش استانداری، ضرغام حیدریه مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری، محمدامین خلیجی معاون سیاسی فرمانداری دیلم، مهدی قاسمی معاون سیاسی فرمانداری کنگان، احمد لیراوی و مسلم سلیمانی به ترتیب معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی فرمانداری گناوه معرفی و تودیع شدند.
همچنین علی محمدی به عنوان بخشدار مرکزی کنگان، مهدی فاریابی بخشدار بردخون، محمدجواد بازدرهوا مدیرکل تامین اجتماعی، یاسر جمالی ورزش و جوانان استان ، مصطفی رامشی سرپرست اداره کل استاندارد، عبدالله شاهینی حوزه هنری، ابراهیم پارسا پزشکی قانونی، عبدالحسین خلعتی تعاون روستایی، عباس اسماعیلی فرودگاه ها، عبدالرحمن مرادزاده سرپرست محیط زیست، ظهیر کاظمی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مهدی عباسی بخشدار مرکزی گناوه و روح الله اسماعیلی به عنوان دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی سازی دولت انتخاب و حکم مسئولیت گرفتند.
البته دامنه ایجاد این تغییرات منحصر به دستگاه های دولتی نبود بلکه بانک‌ها نیز متاثر از این داستان قرار گرفته و با بازنشستگی عبدالرحیم دشمن زیاری در بانک سپه، حمید نجفی جایگزین او شد و مسلم مختاری نیز مدیریت امور شعب بانک ملت را بر عهده گرفت ضمن این که پیش‌بینی می‌شود برخی از مدیران امور شعب بانک‌های استان که در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و کمک به رشد تولید مانع‌تراشی کردند به طور حتم تغییر می‌کنند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group