شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

امروز در برخی مناطق رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش دیارجنوب، امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و کرمانشاه رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است. یکشنبه، در مناطقی از اصفهان، یزد، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات البرز شرقی و دوشنبه در آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، کردستان ،کرمانشاه، ایلام و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این وضعیت سه شنبه در شمال غرب غرب استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکز و شرق کشور رخ می دهد.

samane bareshi
گفتنی است با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شبه در مناطقی از کرمان به ویژه در ارتفاعات استان شنبه تا سه شنبه در مناطقی از یزد دوشنبه و سه شنبه در سیستان و بلوچستان و شمال فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می دهد. سرعت وزش باد جمعه و شنبه در شمال غرب دامنه های جنوبی البرز و مرکز و یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور افزایش خواهد یافت که در مناطق مستعد با گردوخاک نیز همراه خواهد بود.
همچنین جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر شاهد افزایش دما و وزش باد جنوبی به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات گاهی وزش باد شدید خواهیم بود و از شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی دمای هوای این مناطق کاهش خواهد یافت./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group