جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

استاندار بوشهر از الحاق ۲ هزار هکتار اراضی جید به شهرهای استان خبر داد و گفت: یک شهر جدید در کنار شهر بوشهر حدفاصل محلات تنگک تا عالی‌شهر شکل می‌گیرد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده یکشنبه‌شب در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و پیگیری صورت گرفته، هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی جدید به شهر بوشهر الحاق می‌شود.
وی افزود: امروز ۲ هزار هکتار در سطح استان به شهرها الحاق پیدا کرد که بزرگترین قطعه آن، حدود هزار و ۷۰۰ هکتار در حاشیه شرقی شهر بوشهر است که با این میزان زمین، یک شهر جدید در کنار شهر بوشهر حدفاصل محلات تنگک تا عالی‌شهر شکل می‌گیرد.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با الحاق این اراضی و واگذاری به واجدان شرایط، شهر جدیدی ایجاد می‌شود که جمعیت زیادی را در خود جای خواهد داد.

ostandar m z
محمدی‌زاده بیان کرد: بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و باید پیش‌بینی لازم برای استقرار امکانات لازم برای خدمات‌رسانی به این جمعیت جدید انجام دهیم.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ رتبه پنجم مسکن را در سطح کشور کسب کرده افزود: اکنون بوشهر یکی از پنج استان برتر کشور در طرح نهضت ملی مسکن است و این موضوع نشان‌دهنده عزم جدی مدیران استان در اجرای طرح است.
استاندار بوشهر افزود: هدف جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، الحاق اراضی جدید به شهرهای استان است تا بتوانیم ظرفیت جدیدی برای واگذاری زمین به جوانان، محرومان و اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، معلمان، دانشجویان و سایر اقشاری که واجد شرایط نهضت ملی مسکن هستند، داشته باشیم.
استاندار بوشهر گفت: این تصمیم ارزشمند شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بستر توسعه بوشهر را بیش از پیش فراهم کرد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group