جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

اولین همایش و گردهمایی تجزیه‌وتحلیل تاریخ و تمدن دیرینه روستای خلیفه با عنوان خلیفه شناسی با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این مراسم شامگاه پنجشنبه 10 فروردین با حضور نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مردم، مسئولین روستا و بخش شبانکاره برگزار شد.
این مراسم که برای اولین بار توسط محمود عباسی ، مسئولین و مردم روستا برگزارشده بود با استقبال و دستاوردهای خوبی همراه بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی روستای خلیفه را یکی از سه منطقه دارای تاریخ کهن عنوان کرد و بیان داشت: تنها روستایی که باهمت مردم بیشترین کارهای عمرانی در آن انجام‌شده روستای خلیفه است.
ابراهیم رضایی تأکید کرد: روستای خلیفه الگو و راهکار مناسبی برای دیگر مردمان کشورمان است که مسائل و مشکلات محل زندگی خود را حل می‌کنند و البته این موضوع نباید باعث سستی و کوتاهی مسئولین شود.

khalifeshanasi 1

بخشدار شبانکاره روستای خلیفه را روستایی با تمدن درخشان و بی‌نظیر توصیف کرد و بیان داشت: باید قدر پیشکسوتان و اساتید برجسته روستا را تا زمانی که هستند بدانیم و از گنجینه تاریخی آن‌ها بهره لازم را برد.
ابراهیم حسینی در ادامه اضافه کرد: مردم روستای خلیفه متحد و خیُر در همه امور بوده که در امور آبادانی و عمرانی روستا همیشه پیش‌قدم بوده‌اند.
وی بابیان اینکه دولت سعی می‌کند در کنار این کمک‌های خداپسندانه با اعتبارات زمینه رشد و توسعه روستا را فراهم کند تصریح کرد: روستای خلیفه با 55 هزار مترمربع بیشترین میزان آسفالت روستایی را در بین روستاهای دشتستان داشته است.
گفتنی است در این مراسم رضا علامی ، ماندنی عرب زاده مورخ، رمضانی تاریخ‌دان، کریم جعفری روزنامه‌نگار، نصرالله دوست نظام و علی عشایری در خصوص تاریخ و تمدن دیرینه روستای خلیفه سخنرانی کردند.
محمد محبوبی مجری این همایش احداث مرکز آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران، تکمیل مدرسه 12 کلاسه اتباع، تکمیل بزرگ‌ترین کتابخانه روستایی کشور با 160 هزار جلد کتاب، احداث خانه شطرنج، پارک فناوری و استادیوم فوتبال را از مطالبات مردم روستا عنوان کرد.

khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1khalifeshanasi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group