سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به وقوع ۵۱۲ تصادف در جاده‌های استان از ۲۵ اسفندماه تاکنون گفت: از این تعداد تصادف ۱۷ مورد آن منجر به وفوت ۱۹ نفر شده است.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ صادق مزارعی رفت و آمد در جاده‌های استان بوشهر را روان اعلام کرد و اظهار داشت: همه محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است و تردد در آنها ادامه دارد.
فرمانده پلیس راه استان بوشهر برخورد قاطع با متخلفان رانندگی در جاده‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: خودرو رانندگانی که تخلفات حادثه‌ای و پرخطر داشته باشند توقیف و بدون اغماض و برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.
وی لغزندگی در سطح جاده‌ها هنگام بارش باران را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی در استان هنگام بارش باران سبب لغزنده شدن سطح جاده‌ها می‌شود، در چنین شرایطی سرعت خودرو نباید بیش از حد مجاز باشد.

tasadof dayer
رئیس پلیس راه استان بوشهر تعداد تصادفات جاده‌ای از 25 اسفندماه تاکنون را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 512 تصادف خسارتی، جرحی و فوتی در 15 روز گذشته در جاده‌های استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش یافته است.
مزارعی از 393 تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از 25 اسفندماه تاکنون تعداد تصادفات خسارتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر 82 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
فرمانده پلیس راه استان بوشهر تصادفات جرحی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در 102 تصادف جرحی 167 نفر مصدوم شدند که تعداد تصادفات این عرصه افزایش 23 درصدی دارد.
وی از افزایش 6 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در 15 روز گذشته 17 تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان بوشهر رسیدگی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش یافته است.
رئیس پلیس راه استان بوشهر ادامه داد: در تصادفات یاد شده متأسفانه 19 نفر جان‌باخته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد کاهش نشان می‌‌دهد.
مزارعی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از هر گونه حادثه اضافه کرد: رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ، حرکات نمایشی و مارپیچ و هر گونه حرکت مخاطره‌آمیز خودداری و فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group