جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با تلاش همه مسئولان زیرساخت‌های روستاهای کم‌جمعیت شهرستان دشتستان تقویت شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رشد تولید و کاهش تورم بیان کرد: بودجه‌ای که دولت ارائه کرد تورم‌زا است که امیدواریم روند تورم‌زایی بودجه را بتوانیم کنترل و مهار کنیم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر کسی که در حوزه تولید ایده و برنامه‌ای داشته باشد را حمایت می‌کنیم و آماده حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهرستان هستیم. کارهای خوبی انجام شده که باید کمک کنیم به نتیجه برسد.
وی با اشاره به اینکه شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در دشتستان وجود دارد افزود: باید تلاش کنیم که با حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری زمینه توسعه تولید و افزایش اشتغال و همچنین ایجاد زنجیره ارزش در شهرستان را فراهم سازیم.

shora rdari 1402 1
رضایی خواستار هزینه‌کرد کل بودجه جذب‌شده برای شهرستان دشتستان شد و خاطرنشان کرد: همه باید پای کار باشیم که اعتبارات جذب شده هزینه شود و بتوانیم اعتبارات جدید را جذب کنیم. در حوزه نفت اعتباراتی را جذب کردیم ولی در شهرستان همه این اعتبارات هزینه نشده است.
وی در مورد بودجه ۱۴۰۲ تصریح کرد: تغییراتی در بودجه امسال شاهد بودیم که امیدواریم در تخصیص شاهد جذب بهتر اعتبارات باشیم. در حوزه آموزش و فرهنگ، جوانی جمعیت، بهداشت و درمان و… شاهد تحول بوده‌ایم و مصوبات خوبی گرفته شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعمال برخی معافیت‌ها در حوزه تولید و اصناف خبر داد و بیان کرد: در بودجه امسال اصلاحاتی صورت گرفت که امیدواریم در زندگی مردم خود را نشان دهد.
وی با بیان اینکه توسعه روستاهای کوچک باید ویژه‌تر دیده شوند تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال توجه بیشتری به روستاها شود تا شکاف بین زیرساخت‌های روستاها حذف شود و شاهد رسیدگی بهتر به همه روستاها باشیم.
رضایی با بیان اینکه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در دشتستان باید ناظر به مسائل اساسی شهرستان باشد ادامه داد: با وجود بارش‌های خوبی که در پاییز و زمستان شاهد بودیم باز هم نگران کم‌آبی تابستان در شهرستان هستیم.
وی با اشاره به اینکه آب شرب و آب کشاورزی چالش اساسی در شهرستان است گفت: باید همه با هم تلاش کنیم و مسئله آب را پیگیری کنیم تا مردم در فصل گرم سال مشکلی نداشته باشند. آب باید در اولویت پیگیری‌ها قرار گیرد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی توسعه اشتغال را یکی دیگر از مسائل مهم در این شهرستان دانست و افزود: طرح‌هایی در حوزه تولید و اشتغال شروع شده که باید کمک کنیم این طرح‌ها به نتیجه برسد. هر کسی در این زمینه نیاز به کمک و پیگیری داشته باشد در کنار او خواهیم بود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group