سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۷ هزار نفر از خدمات بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در ایام نوروز بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید عیدانه از بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان بوشهر به‌خصوص در این ایام قابل ارج و تقدیر است.
وی تصریح کرد: آمار مراجعین درمانگاه عمومی و اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۸ فروردین ۱۴۰۲ بیش ۳ هزار و ۳۰۰ نفر بوده است.
دکتر ملکی زاده اضافه کرد: در این مدت بیش از ۷ هزار نفر از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شده‌اند که شامل هزار و ۸۷۷ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه عمومی، هزار و ۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده به اورژانس، هزار و ۲۲۹ نفر مراجعه‌کننده به بخش تصویربرداری شامل ام آر آی، سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی، هزار و ۸۹۳ نفر مراجعه‌کننده به آزمایشگاه، ۵۰۱ نفر مراجعه‌کننده به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت است.

malekiz b
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان بازدید کرد و ضمن اهدای شاخه گل و تبریک سال نو به پرسنل و بیماران بستری در این بیمارستان، در جریان وضعیت ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.
در این بازدید دکتر محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر و تعدادی از مسئولین واحدهای این مرکز درمانی نیز حضور داشتند.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group