جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: براساس آمار‌ها تا کنون ۵ میلیون نفر شب اقامت در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش دیارجنوب، اسماعیل سجادی‌منش روز جهارشنبه 9 فروردین ماه از افزایش حضور گردشگران در استان بوشهر نسبت‌به نوروز پارسال خبر داد و گفت: تا ۶ فروردین بیش از ۵ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شده است.
وی با اشاره به حضور و سفر گردشگران در نقاط مختلف استان، گفت: امسال پراکندگی سفر گردشگران در سطح استان متناسب با ظرفیت‌ها توزیع شده و حضور مسافران در روستا‌ها بیشتر از سال‌های قبل بوده است.

eghamat b
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: بیشترین حضور گردشگر در استان بوشهر تا یک‌شنبه ۶ فروردین به ترتیب در گناوه، بوشهر و دیلم به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید در روز‌های آینده و افزایش ناپایداری‌های جوی، گفت: در صورت شرایط نامساعد جوی با تدبیر استاندار بوشهر و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و دستگاه‌های متولی مانند ورزش و جوانان و اوقاف و امور خیریه سالن‌های ورزشی مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
سجادی‌منش به استقبال خوب مسافران نوروزی از اقامتگاه‌های گردشگری اشاره و بیان کرد: تمام ظرفیت‌های اقامتی استان بوشهر تا ۱۵ فروردین رزرو و تکمیل شده است و به‌طور تقریبی ظرفیت خالی اقامتی نداریم.
وی با بیان اینکه ظرفیت اقامت‌های گردشگری استان بوشهر امسال ۵۰ درصد افزایش یافته است، یادآور شد: با تلاش آموزش و پرورش استان ۲ هزارو ۳۰۰ کلاس درس آماده و پذیرای گردشگران نوروزی شده است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group