سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان گفت: از این میزان پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت تامین شده است.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده سه‌شنبه ۸ فروردین ماه در نشست با مدیرعامل و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی این منطقه را مهم و بسیار حساس در کشور دانست و اظهار کرد: در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری بزرگ و مهمی انجام شده و نقش ویژه‌ای در اقتصاد و تولید ناخالص ملی کشور دارد.
احمد محمدی‌زاده توسعه صنایع پایین دستی مجتمع‌ها و صنایع پارس جنوبی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: پالایشگاه‌های مختلف، صنایع پتروشیمی و تأسیسات مستقر در پارس جنوبی سالانه بین ۷۰ تا ۸۰ میلیارد دلار برای کشور ثروت تولید می‌کنند.

ostandar m z
استاندار بوشهر امنیت منطقه پارس جنوبی را مطلوب دانست و افزود: بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی بر اساس مصوبات هیئت دولت و تأکیدات رئیس جمهور یک ضرورت است.
محمدی‌زاده توجه به مطالبات مردم در منطقه پارس جنوبی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام مهار تورم و رشد تولید منطقه ویژه پارس جنوبی نقش مهمی در این عرصه دارد.
وی با اشاره به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر گفت: از این میزان اعتبار ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات وزارت نفت‌ شامل هزار میلیارد تومان از محل مجتمع‌های پتروشیمی و ۴۶۰۰ میلیارد تومان هم از وزارت نفت تأمین شده است./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group