سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۷ هزار و ۶۰۰ ساعت مچی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی روز سه شنبه 8 فروردین ماه با اشاره به امنیت پایدار در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: گشت‌های مختلف انتظامی، ترافیکی در نقاط مختلف استان به ویژه نقاط گردشگری استان شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی حضور مسافران نوروزی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای رفاه و امنیت گردشگران، مأموران نیروی انتظامی شبانه‌روز در قالب گشت‌های موتوری، خودروی و پیاده فعال هستند.

saate ghachagh
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله قاچاق ساعت در محور مواصلاتی بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، مأمورین پاسگاه قلعه حیدر شهرستان گناوه، در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و پس از توقیف و بررسی اولیه مشخص شد حامل کالای خارجی فاقد مدارک قانونی و گمرکی است.
سوسنی از کشف بیش از 7 هزار و 600 عدد ساعت مچی قاچاق از خودرو یاد شده خبر داد و افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 7 هزار و 600 عدد ساعت مچی بچه‌گانه، زنانه و مردانه ساخت کشور چین را کشف کردند.
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد : در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group