جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت:این استان امسال در ارتقای ظرفیت تولیدی در کشور جایگاه برتر کسب کرد.

به گزارش دیارجنوب، علی باستین صبح دوشنبه در جمع فعالان تولیدی و صنعتی بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای در راستای حمایت از تولید در استان بوشهر صورت گرفته و شاهد اقدامات بسیار مهمی هستیم.
وی احیای کارخانه‌های راکد استان بوشهر را یک اقدام مهم دانست و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در یکسال جاری ۷۴ واحد تولیدی راکد استان با حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌ها و بانک‌ها به چرخه تولید بازگشته‌اند.

bastin ostandari b
رتبه هفتم احیای واحدهای راکد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: با تلاش همه عوامل اقتصادی دولتی و بخش خصوصی به ویژه کارگران تحول و اقدامات ارزشمندی در سال جاری در استان رقم خورده است.
وی از افزایش ظرفیت تولیدی استان در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و بیان کرد: این استان امسال در ارتقای ظرفیت تولیدی در کشور جایگاه برتر کسب کرد.
باستین جایگاه استان بوشهر در احیای واحدهای راکد را هفتم دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه در سال گذشته ۲۶ بود که امسال به هفتم ارتقا یافته است.
افتتاح ۹۵ طرح اقتصادی
وی با اشاره به افتتاح ۹۵ طرح اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ در دهه فجر امسال تصریح کرد: در این واحدهای تولیدی افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی شد و رتبه استان در این عرصه در کشور دوم معرفی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: در این واحدهای اقتصادی و تولیدی در بخش ارزی، ۷.۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده و استان بوشهر رتبه نخست در سرمایه‌گذاری ارزی کسب کرده است.
باستین آینده اقتصادی استان بوشهر را امیدوار کننده دانست و بیان کرد: با توسعه طرح‌های اقتصادی، سال‌های آینده تحول مهمی در اقتصاد و اشتغال‌زایی استان ایجاد می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group