جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر با ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح دوشنبه در افتتاح خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.
علی موحدی اضافه کرد: خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر که در محله باغ الزهرا بوشهر قرار دارد قریب به ۱۰ سال هیچ‌گونه تعمیر و بازسازی در آن صورت نگرفته بود و به دلیل شرایط غیر استاندارد در حال تبدیل شدن به یک فضای مخروبه‌ای بود.
وی با بیان اینکه این خوابگاه ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز را دارد، گفت: بهترین امکانات رفاهی از قبیل تخت‌های هتلینگ در آن قرار داده شد و فرصت برگزاری رویدادها و ورزش‌های ملی برای استان بوشهر فراهم شد.

khabgah bo
ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی
موحدی با بیان اینکه امروز با همدلی و کار جمعی شاهد اتفاقات مثبت در آموزش و پرورش هستیم، ادامه داد: با ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی به دنبال آن هستیم تا خدمات شایسته ای در شأن و منزلت فرهنگیان ارائه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعتبار صرف شده برای این خوابگاه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دانست و تصریح کرد: مرکز شماره ۲ نیز با بازسازی‌های صورت گرفته در آن به عنوان تنها هتل سه ستاره شهرستان بوشهر محسوب می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: دیگر مراکز رفاهی در سایر استان‌های کشور که متعلق به آموزش و پرورش استان بوشهر است برای نوسازی در دستور کار قرار گرفته اند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان باشیم./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group