چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی با هدف تسریع طرح‌ها و گره‌گشایی از مشکلات و موانع، گفت: مدیران استان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

به گزارش دیارجنوب، محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر به کارگروه زیربنایی پرداخت و با اشاره به نقش مهم این کارگروه تصریح کرد: بیش از 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی تشکیل شده است که مصوبات مهمی در پی داشته است.
وی توسعه طرح‌های عمرانی و گره‌گشایی از مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: امسال طرح‌های مهم و قابل توجهی در استان بوشهر با تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اجرا و تکمیل و افتتاح شده است.

rostamiyan ostandari1
محمدهادی رستمیان با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات لازم ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌ها بیان کرد: عمده اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش وافر شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه مساحت شهرک‌های صنعتی را متذکر شد و گفت: 75 هکتار به وسعت محدوده شهرک صنعتی برازجان افزوده شد.
رستمیان مدیریت مصرف انرژی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این مهم راهگشا برای توسعه متوازن محسوب می‌شود که خدمات دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group