جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

ظهیر کاظمی به عنوان مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر در حضور معاون وزیر و‌ مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشور معارفه شد.

به گزارش دیارجنوب، صبح امروز در آیینی، ظهیر کاظمی به عنوان مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر در حضور معاون وزیر و‌ مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشور معارفه شد و کیانوش کازرونی با سابقه 12 سال کار در سمت مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر تکریم شد و به عنوان مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان معارفه شد.
ظهیر کاظمی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، نهادی اجتماعی برای ارج نهادن به جایگاه این قهرمانان است.

modirkol sandogh b
وی افزود: این صندوق در چارچوب عمل به مسئولیت‌های قانونی خود می‌کوشد تا به منظور بسط عدالت اجتماعی و جلوگیری از گسترش فقر، خدمات بیمه اجتماعی را به گونه‌ای گسترش دهد که منجر به افزایش کرامت انسانی و تقویت جایگاه اجتماعی جامعه هدف صندوق شود.
این مقام مسئول ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در راستای تحقق یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده که عبارت است از ارتقاء عدالت اجتماعی مبتنی بر برخورداری از حق تأمین اجتماعی و این مهم بر اساس احکام و قوانین فرادستی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر (اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سند چشم‌انداز بیست‌ساله، قانون نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور)، تنها از طریق تحقق پوشش حداکثری جامعه هدف در راستای عملیاتی سازی نظام بیمه اجتماعی فراگیر محقق خواهد شد.
این مقام مذکور تاکید داشت: سیاست‌های صندوق باید منجر به قطع زنجیره فقر بین نسلی، زمینه‌ساز افزایش امید به زندگی، احساس تعلق خاطر بیشتر به محیط زندگی و استقلال روستاییان و عشایر ایران شود.
وی بیان داشت: صندوق به منظور تحقق این اهداف، خدماتش را به گونه‌ای گسترش می‌دهد که چتر بیمه‌ای هر ساله بخش بزرگتری از جامعه هدف را زیر پوشش خدمات صندوق قرار دهد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group