سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در آستانه سفرهای نوروزی تردد وسایل نقلیه سنگین شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی در محورهای استان ممنوع اعلام شده است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس روز پنجشنبه اظهار کرد: پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان، زودتر از سر گرفته شود به همین دلیل به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در برخی محورهای استان ممنوع است.
وی افزود: براساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۷ صبح امروز تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.
اخترشناس در خصوص محدودیت در محور دالکی- کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی در این محور از ۲۴اسفند سالجاری تا پایان ۱۴ فروردین ممنوع اعلام شده است.

jadeh mamnooeh
وی ادامه داد: این ممنوعیت تردد در محور ساحلی بوشهر- بندریگ- گناوه نیز شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثا حامین مواد سوختی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران و نظارت بر فعالیت شرکت‌های مسافربری میز خدمت با حضور کارشناسان و مدیران در پایانه‌های مسافربری این استان برپا می‌شود ت از هرگونه اختلال احتمالی در جابه جایی مسافران نوروزی پیشگیری شود.
اخترشناس هدف از برپایی میز خدمت را ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند عنوان کرد.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت‌های مسافربری به منظور هم‌افزایی در روان‌سازی سفرها، تلاش می‌شود تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند.
اخترشناس ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را که با ماه مبارک رمضان تقارن دارد را فرصتی مغتنم برای ارائه خدماتی متفاوت برشمرد و گفت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده و همکاری شرکت های مسافربری، زمان افطار از مسافران روزه دار پذیرایی می‌شود.
وی ادامه داد: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش می‌کنند تا هم استانی‌ها و هموطنان گرامی از سفری ایمن برخوردار شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: یک هزارو ۲۳۵ دستگاه ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.
اخترشناس گفت: علاوه بر میز خدمت مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group